Nytt liv i bloggen!

Längesedan sist men tänker nu försöka hålla liv i bloggen igen. Känns som att det händer mer under den ljusa årstiden. Man blir piggare och får lust att göra saker. Vintern för mig betyder sparlåga....vila...slappa i soffan. Kan inte säga att jag har ett stressigt arbete eller så. Men man är helt enkelt bara tröööött vid den årstiden.

Inväntar nu en veckas semester med påg och husvagn. Ska bli så skönt. Bara mysa och ha det bra. En tur till Ullared lär vi nog klämma in någon av dagarna. Vi tänker nämligen hålla till i Norrviken vid Båstad denna vecka. Ska försöka ta oss till Hallands Väderö där ingen av oss varit tidigare. Och en runda till Kullen där sambon aldrig varit.

Lite kompisar kommer oxå att besöka oss så vi hoppas på fint väder med grillning och kanske lite minigolf eller kubb. Sambon har ju varit i Tyskland och bunkrat för hela säsongen så vi lär nog klara oss ett tag.

Har ni sett de nya husvagnarna från Ahlgrens??? Givet i godisskålen denna säsong.


Kommentarer
Postat av: Petra

Förlåt. Jag tänkte inte på er.. Ser inte åldersskillnaden mellan er.. Men det är väll sånt som är bra. Tur att du finns för att motbevisa mig

2009-05-15 @ 17:33:03
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Louise

kom igen skriv inlägg nu då!Kram Morgans fru

2009-05-25 @ 15:06:18
URL: http://fruwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0