Kärlek!

Vaknade imorse och kännde att fy!!! Vill inte stiga upp och gå till jobb. Ibland känner man sig bara sådär lobotomerad och vill ingenting, känner ingenting utan vill bara glida runt i nattlinne hela dan och inte göra ett skit. Men som den samvetsgranne medborgare man är stiger man upp och rättar in sig i ledet. Nu brukar ju den känslan gå över när man väl kommit upp och iväg. Det är ju ändå rätt kul på jobb ibland och huvudet fylls av lite andra tankar än dom dystra man hade när man vaknade.

Kallt idag. Sitter och småfryser hela tiden. Var blev solen av? Det ska vara sommar nu och jag bara tvärvägrar att ta på mig strumpor igen.

Men sen hände något som fick en att bli varm i hela kroppen. Min älskade påg skickade en stor bukett rosor till jobbet idag. Bara för att säga att han älskar mig. Han är bara bäst. Vilken tur jag haft som hittade honom och som bestämde mig för att behålla honom..skratt. Nu känner jag mig varm och lycklig i hela kroppen. Utanpå fryser jag dock fortfarande fast det känns helt ok.

Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅ han e snäll din karl!

2009-06-08 @ 15:54:13
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Morgans fru

tänk om Mogge kunde göra det!!så fint!!!

2009-06-09 @ 10:51:10
URL: http://fruwallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0