Hur smarta är dom?? Och hur lättflirtad är man?

Tänker på klädkedjornas smarta drag att skicka sms till oss stackare som är fullständiga suckers under kläder och skor. Fick idag sms från både KappAhl och Lindex om halva reapriset. Nu skulle jag till Mobilia för att handla lite mat efter jobb. Men nä,  jag skulle gå direkt till Malmborgs utan att passera dessa hade jag lovat mig själv. Fast när jag nu ändå va där kunde jag ju kika lite.......bara lite lite grann. Jag och jobbepolaren hade redan bestämt att inte denna gången.

Men, men som sagt fynd kunde ju finnas. Skall tilläggas att magen kurrade högt och bestämt och svetten lackade i pannan. Var väl årets varmaste dag idag. Ändå ville mina ben hela tiden dra åt höger in på KappAhl. Slutade med en svart snygg tröja för 90 spänn efter att stått i kö i 25 min med ett gäng kacklande nysvenskar.

Nu protesterade magen verkligen. Snabbt in på Malmborgs och handlade till middagen.

Men nu såhär i efterhand funderar man över hur lättflirtad man är och hur smarta våra handlare är. Det var ju inte så att jag inte har några svarta tröjor sedan tidigare och led stor nöd. Men det är klart det var ju billigt. Eller inte i slutändan?




Kommentarer
Postat av: Petra

Dom e jääter smarta! och just det där med sms. För dem läser man ju, det gör man kanske inte alltid med ett reklamblad!

2009-06-02 @ 08:11:59
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Mmmm det är dem, men jag har ingen anning om vad min ska heta

2009-06-07 @ 10:37:06
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0