Alla Hjärtans Helg?

Så har man haft helg igen. Denna helgen var det Alla hjärtans dag och vi hade teater och middag inbokade på programmet. Nu var det ifs sambons födelsepresent men det passade ju bra. Två flugor på smällen :-).
Nu har jag varit hemma två dagar från jobbb med kass rygg så det kändes bra att ha något kul framför sig. Lördag morgon körde vi ut till husvagnen en runda och kollade läget. Stack sen till Staffanstorp och bokade tid hos tatueraren. Så nu blir det äntligen av...jag får min tatuering och sambon skall bättra på en av sina lite grann. Känns lite pirrigt nu när tiden är bokad och allt. Men ska bli skitroligt...ser verkligen fram emot det.

Vi hade en trevlig kväll med god mat och många skratt. Käkade på Anytime...kan varmt rekommenderas. Sen såg vi Kuta och kör på Slagthuset. Sambon gillar denna typ av humor...kan säga att jag har lite svårt för detta. Men lite skratt blev det även för min del.

Fick ett jättefint armband av sambon i Alla hjärtanspresent. Tack putte!

Söndag har vi mest slappat...städat lite eftersom jag inte kunde fixa detta med ryggen innan i veckan. Avslutar kvällen med DiCaprios nya film Revoloution Road.

Imorgon är det nya tag på arbetet igen.



Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet någon som ska tatuera sig idag!!

2009-02-23 @ 10:55:02
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-23 @ 11:12:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Snusan

Allt bra här. Tatueringen blev kanon. kommer strax bild.

2009-02-24 @ 10:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0