Lördag!

Har precis kommit hem ifrån att ha varit och handlat resväska till sambon. Nu kan jag äntligen skriva i min blogg att: JAG SKALL TILL KRETA på lördag. Har inte kunnat det tidigare eftersom syster Yster läser här ibland och inte skulle få reda på det. Dom har tjatat på oss att vi skulle följa med men vi har inte semester samtidigt och vi har sagt att vi skall vara ute med husvagnen på vår semester. Nu har syrran med maken och sonen med familj åkt iväg i veckan och skall stanna där i två veckor. Vad dom inte vet är att vi kommer efter på lördag och skall bo på samma hotell. Skall bli roligt och se deras min. Det skall bli så himla skönt med lite sol och bad en vecka. Tydligen värmerekord där nere nu.


Kommentarer
Postat av: louise

Men jag då-kan ni inte vänta resa tills vi kommer hem från USA så jag kan hoppa ner i en resväska det känns som om jag kommer behöva semester en den utfärden - ahaha-hoppas att ni får det riktigt roligt och härligt! När skall ni gifta er?

2008-09-16 @ 11:35:45
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:40:09
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Du har en fin och intressant blogg. Fortsätt så här :).

2008-09-16 @ 11:43:51
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Yvonne Anderberg

Ja som du kan bravo min vän .

Kram Yvonne

2008-09-17 @ 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0