Gör Vågen!

En snabb rapport från Viktis. Kändes lite tungt...ha ...ha va roligt det blev då. Som sagt det var med ganska tunga steg jag gick dit efter förra veckans nederlag. Och denna vecka har som sagt inneburit konferens och fest. Men döm om min förvåning vågen visade på - 4 hg. Så nu känns det bra igen. Kanske låg det något i det "vågtanten" sa förra veckan. Att jag ätit för lite. Vi har ju en stegtävling på jobb och samma sak hade hänt min kollega. Ingen viktminskning alls. Så nu har jag återgått till mitt dekadenta liv med god mat och inte lika mycket promenader.

Känner mig lite orolig för semesterveckan...man vill jue inte gå upp det lilla man lyckats göra av med. Hrm!! Får nog inviga sambon i lite trevliga aktiviteter under semestern.





Låt kalorierna stå!!!
Annars sätter dom sig!!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne Anderberg

HejSussan vad jag tycker att du är duktig .

Men jag förstår inte varför du skall gå ner i vikt ?

Kramar

2008-09-20 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0