Fy va bra jag är!!!





Idag har vi varit i husvagen och fixat lite. eftersom den bor i Svedala passade det bra att svänga in om Bokskogen på väg hem. Vi har varit ruskigt duktiga. Promenerat 11km. Jag fick tre pip på stegräknaren. Alltså tre extra points att gotta för under kvällen. Kan säga att det var ganska kämpigt...det är ändå i kuperad terräng och vädret var äckligt varmt och klibbigt. Sån tur var hade vi vattenflaska med oss.

Efter detta körde vi till Ica Maxi och handlade. Utrustade med varsin vagn och scanner. Anledningen var att man fick köpa tre Zoegas för 59 kr om man handlade för 100 kr. Så vi tävlade med varsin vagn om vem som först kom upp i 100 kr. Jag hade liksom redan storhandlat igår. Nu är det jue inte så svårt...speciellt inte för sambon som köpte typ ett halvt års förbrukning av cashewnötter.


                                           

Hemma fixade vi biffar med vitlöksost i. Och klyftpotatis med tzatziki. Smarrigt värre.

Imorgon ska vi till Skryllegården...ev med kompisar och promenera där. Fixa lite picnick med oss. Hoppas på fint väder.
Stegräknaren står nu på 47 774 steg så jag ska nog få ihop det trots att den inte räknar allt man går. Tog på den imorse och hade den på hela dagen och enligt den hade jag gått 8,8 km. Stämmer inte...men jag har iaf fått motion och hoppas på en minskning på tisdag på vågen. Så mot den lilla svarta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0