Fetbesvikelse!!!

Jaha så skulle man till Viktväktarna och väga in sig. Detta hade jag faktiskt sett fram emot och promenerade dit med lätta steg. Jag hade ju varit så duktig hela veckan och allt hade funkat skitbra. Följt maten till punkt och pricka...promenerat flera mil under veckan. Men döm om min förvåning när jag ställer mig på vågen och har gått ner 1hg. Fatta 1 hg. Jag såg nog ut som en dränkt katt för vågtanten frågade hur det var fatt? Jag berättade om min fantastiskt braa vecka. Då säger hon -Du har ätit för lite...eller typ motionerat för mycket. Men va fa´n motionera skall väl hjälpa till och förbränna tycker man? Men nej jag skulle inte vara orolig det kan ta tid innan kroppen ställer om sig. Så jag har beslutat mig för att ge det en vecka till. Och eftersom hon sa att jag åt för lite så har jag idag stoppat i mig en bit tårta till fikat. Vet inte om det va så hon menade men gott var det.

Nu är det konferens i två dagar som gäller. Får se hur det går med stegandet. Och maten brukar vara jättegod så kanske det funkar denna veckan.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker att du e duktigt.



Psst Alla över 40 färgar inte håret.

2008-09-11 @ 08:18:06
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Lommalena

Heja Susanne... Jag tycker du är superduperduktig...



Och du... du var värd kakbiten :o)

2008-09-11 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0