Den ständiga kampen.....

Nu finns det ingen återvändo. Har skrivit in mig på Viktväktarna vilket inte var någon höjdare för mig men dock för vågen som höll på att kortslutas:-). Ska försöka sköta mig nu i 10 veckor. Detta är den period som vi har stegräknarna på jobb. Två saker som borde göra att man brukar allvar. Inledde starkt med promenad till och från Viktis vilket plussade på en del steg. Kan säga att jag för tillfället ligger ca 5000 steg back. Nu är ju stegräknaren lite opålitlig varför jag har skaffat en till. Viktväktarnas stegräknare mäter även bonuspoäng så nu piper det när jag samlat på mig extra points. Dessa pointsen skall användas till små belöningar såsom vin och annat gott. Så just nu ser man ut som en lätt överviktig självmordsbombare med apparater överallt. Men vad gör man inte för fåfängan.



Kommentarer
Postat av: Yvonne Anderberg

Hej förståt inte varför du skall banta ??

2008-09-08 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0