Ännu en tur!

Ännu en sovmorgon...fy vad skönt det är. Efter frukost packade vi fika och mötte upp några goda vänner i Skrylle. Vi bestämde oss för att gå 8.5 km. Nu kom vi lite vilse så jag tror det blev ca 1 mil idag också. Kroppen måste vara helt chockad efter senaste veckans behandling. Bara nyttig mat...ok ett glas vin blev det igår. Men man hade jue tjänat in bonuspoints under dagen så det var ingen fara. Och så mkt jag promenerat denna vecka. Är nog uppe i nånstans kring 5-6 mil. Frågan är bara om man skall klara av detta i tio veckor? Fast nu så är det bara nio veckor kvar.

Jobbedag igen imorgon. Torsdag-fredag skall man på konferens och jag bara älskar hotellfrukostar. Men det finns säkert mkt nyttigt och välja på. Det är värre med alla fikapauser med kakor. Får käka frukt istället. Det lär nog inte bli tid till så mycket promenerande. Får försöka ta igen det till helgen.

Nu blir det soffan för resten av kvällen...en dusch innan sängdags. I nybäddad säng. Kan det bli bättre?

Tack för en trevlig dag i skogen

Vad duktig jag varit denna veckan:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0