Nä nu går det för långt!

Vaknade imorse efter att sovit som en stock med min nya kudde. Var ganska trött igår efter att sovit lite taskigt natten innnan. Så jag bestämde mig för att lägga mig tidigt....var kanske min nya kudde som drog en del oxå. Skönt var det iaf.
Vad som var mindre skönt var när jag glad i hågen och riktigt pigg och utvilad kommer ut till min lilla franska sportbil på parkeringen och upptäcker att den är full med is. Is??? Skrapa rutor redan? Nä inte i min värld...sambon går ju fortfrande omkring i shorts och t-shirt om dagarna. Nu är han kanske inte det bästa riktmärket vad gäller om huruvida det är kallt ute eller inte men detta hade jag inte väntat mig ännu. Inte mycket att be för bara att ta fram skrapan och sätta igång.
Tycker fortfarande att mitt förslag om vintertid borde tas i beaktande nu måste jag stiga upp ytterligare 5 min tidigare för att skrapa bilen. Och tänk om den inte behöver skrapas...då kunde jag sovit längre.

Jag vill inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0