Höst!!

Vilken fantastiskt härlig dag det är idag. Till skillnad från igår. Solen lyser från en klarblå himmel och träden skiftar i alla de härliga höstfärgerna. Var tvungen att ta en liten promenad på lunchen. Kom inte upp i mina steg förra veckan. Mycket pga dåligt väder. Ja jag vet -Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder som min gympafröken på högstadiet alltid sa. Men gårdagen tror jag inte att det va många som va ute och promenerade i.

Har planerat in en friskvårdsrunda i eftermiddag oxå. Så idag ska jag nog få ihop det. Får väl lura ut sambon oxå ikväll. Måste köpa en ny huvudkudde. Min "överhuvudkudde" sjunger nu på sista versen och den klarar jag mig inte utan. Nu undrar ni säkert vad är det för något? Men ni som lever ihop med en riktigt "heavy" snarkare vet nog precis vad jag talar om. Öronproppar i..kudde över huvudet sen är man redo för Törnrosasömnen. Och då har man ändå inte gjort något åt vibtarationerna (som oftast kommer från mer än en ände).




Kommentarer
Postat av: Petra

var den lika härlig när du såg din "gåva" på bilen?

2008-10-06 @ 20:41:36
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0