Helg igen!

Fy vad veckan bara springer på. Man tycker när klockan ringer på måndagmorgonen att  - Fy måndag igen! Men vips så är det fredag igen. Denna vecka har bestått i långpromenader, besök på Viktis...blev en liten nedgång även denna vecka. Besök av svärföräldrarna som snart ger sig iväg till Thailand. En resa vi nog oxå tänker göra nån gång nästa år. Skickar dem att reka lite först. Eventuellt följer K1 och K2 oxå med vilket vi tycker skulle var kul. Brukar aldrig bli några större dötider i deras sällskap :-).

Fredagkväll hade denne smarta svensk bokat tvättid. Vilket jag hade förträngt ända tills sambon kom hem och drog upp mig ur eftermiddagsluren. Fick oxå ett litet spontanbesök av kompisar vilket alltid är kul. Det är allt för lätt att bara "snöa" in i tv´n annars.

Lördag hade jag ensamdag på sta´n. Vilket faktiskt kan vara väldigt skönt. Gjorde fantastiska fynd på Kapp Ahl. Fy vad jag lider med alla dessa karlar som står i en hörna och suckar över fruarnas härjningar bland kläder och provrum. Jag menar...hur kul hade vi tyckt att det varit att spendera hela lördagen på Biltema eller Mekonomen.

Väl hemma fixades det hemlagad gulaschsoppa. Mkt gott och smalt. Sambon gjorde hemlagad fruktsallad sen blev det soffan för resten.

Söndag firar vi sambons mormor som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vill också till taihland

2008-10-27 @ 20:40:47
Postat av: Petra

du har blivit utmanad.. kolla min blogg

2008-10-28 @ 15:48:28
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0