Yes, yes,yes!!!

Måste bara nämna veckans resultat från Viktis. Minus 1,1kg. Känns rent ut sagt skitbra. Är nu inne på sista veckan med stegräknaren. 10 veckor med stegräknare har gett resultat. Kroppen känns mer långsmal och de nya kostvanorna har gjort att jag känner mig mycket bättre rent fysiskt. Inte lika trött, inte lika uppblåst och svullen i kroppen. Så jag tänker nog ta och promenera tillbaka från målet oxå.

Har funderat på en sak. Varje vecka på Viktis får vi veta hur många kilo gruppen totalt gjort av med under veckan. Brukar bli ca 35-40kg. Nu till min fundering.....var blir detta av? Var finns alla dessa kilon? Är de så att de sätter sig på någon annan stackare som går upp i vikt. Undras vems överflödskilon jag fått ärva? Sen starten vid årsskiftet har gruppen gjort av med över 1 ton. Tänk er 1 ton!!!! och det är bara vår lilla grupp. Fantastiskt!

Så veckans hiss går till alla de som dagligen kämpar på för ett hälsosammare liv.
Veckans diss går till alla dem som obehindrat kan vräka i sig allt möjligt utan att det syns på dem. SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tar ju åt mig en del av ditt inlägg,jag är den du dissar!Jag kan vräka och vräka utan beskymmer men jag tror att jag får det i nacken sen-men sen å andra sidan krävdes det 2 geaviditer för mig för att nå en normalvikt och slippa min undervikt som jag kämpat med i många år-så det är inte alltid kul att vara smal.Hur som helst tycker jag att du är jätte duktig som gör detta själv är jag en M på ditt jobb då ej min man jag har ingen karaktär när det gäller god SAKER.sKÖT NU OM DIG SUSAN.

2008-11-06 @ 09:47:00
Postat av: Lena

Jag vet var några av de där kilona tar vägen.... till Lomma :o).. GRATTIS för minuskilona!!

Kram

L och D

2008-11-11 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0