Helgrapport!!

Känns som jag börjat slöa till med bloggen i veckorna. Nu händer det ju inte så jättemycket i veckorna mer än äta, sova och jobb. Helgen såg iaf ut som följer:

Fredag: Eftersom det var helg på lördagen slutade vi kl 12 redan från jobb. Något jag lätt skulle kunna vänja mig vid. Så jag tog min lilla franska sportbil och pep iväg och hämtade lite smarriga landgångar. Vi skulle nämligen till Blå Båten på kvällen på picknickkonsert med kompisar. Buckaroos stod för musiken. Ett häftigt gäng med bluesinfluenser från New Orleans.  Blev en trevlig kväll som vanligt.




Lördag: På lördagen vaknade jag hyfsat tidigt och smög iväg ut innan sambon vaknat för en långpromenad. Väldigt skönt faktiskt. Kvällen tillbringade vi med K1 och K2 som bjöd på god mat och dryck. Lite småprat om vår eventuella resa till Thailand. Var faktiskt duktiga och promenerade dit men antog dock erbjudandet om skjuts hem.



Söndag: Ingen bra dag....bara slappat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0