Uppmaning!!

Fick en uppmaning att svara på följande frågor i min blogg!!


5 saker jag skall göra idag.

- Arbeta "as usual"

- Lämna mina skor till skomakaren efter jobb.

- Handla

- Fixa mat till mig och "pågen"

- Gå en promenad ikväll.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Ungefär samma som nu. Fast annat jobb, annan bostad och annan "påg"

Ställe jag bott på!

Olika ställen inom Malmö. I huvudsak på Lindeborg. Dock född på Mellanheden.

5 saker jag skulle gjort om jag blev biljonär.

- Köpt en röd Mustang. (modell 60-tal)

- Rest runt i världen på långsemester med min "påg".

- Skänkt pengar til Djurens vänner

- Delat med mig till mina nära och kära

- Ny vardagsbil och husvagn




Vem kan motstå denna skönhet??






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0