Tillbaka igen!

Har varit lite si och så med bloggandet nu ett par dagar. Men nu är jag här igen. Är ju födelsedag imorgon så det har varit lite att fixa med. Idag har jag och kollegan som fyllde "gubbe" igår gemensamt bakat smarriga pajer och bjudit våra kolleger på. Nu misstänker jag att det är fru IKEA som bakat kollegans pajer. Goda var de iaf.  Ikväll blir det att städa och förbereda inför kalas imorgon. Pågen skulle komma hem senare för han skulle handla present till "gumman". Förstår inte varför han inte ville tala om var han skulle handla. På lördag kommer cirkusen från Löberöd (min syster Yster med familj) En trevlig cirkusfamilj som jag är väldigt glad för. Hoppas på fint väder så vi kan grilla.

Imorgon är det besök hos tandläkaren. Hoppas på att bli klar då. Idag har jag varit på den årliga besktningnen hos tantpetaren. Gick rakt igenom.....inga 2:or här inte. Inte ens på avgaserna. :-)

Är det någon som vet vad som hände med sommaren? Här lyser den med sin frånvaro iaf. Det kan ju inte vara slut redan. Blir nog lite sommar till för mig ändå......har en veckas semester kvar i september och solen lyser alltid över de goda.









Idag ska jag lägga mig tidigt så det blir snabbt morgon och födelsedag. Undrar vad "pågen" hittat på?


Kommentarer
Postat av: Yvonne Anderberg

Grattis på din födelsedag önskar vi .

Kramar Yvonne

2008-08-26 @ 20:37:48
Postat av: Yvonne Anderberg

Grattis på födelsedagen .

önskar vi

Kramar Yvonne Thomas

2008-08-26 @ 20:39:56
Postat av: Snusan

Tack för det! Tur man ser ut som 25 fortfarande :-)

2008-08-26 @ 21:32:27
Postat av: louise

grattis "Anki"

2008-08-27 @ 07:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0