Så var det med det........

Min stegräknare bara dog..........stackarn var nog överansträngd. Och jag som har planerat så mkt going i helgen. Nu kommer jag att bli tjock igen. Tappa min goda kondition som jag byggt upp. Jag kommer helt enkelt inte att kunna hitta motivationen igen. Och inte kunde man få någon ny heller. Fast det finns massor av blå paket inne på en viss kollegas rum. Hrmm!!! Ska hemsöka honom i mitt nästa liv.




Skulle tro att det blir lite gång iaf i helgen. Vallåkraträff imorgon och så är det jue festival. Får upp och svänga de lurviga en runda på dansbanan.


 


Kommentarer
Postat av: Morgan Wallén

E´de sant ? vad har hänt med din då ?

2008-08-15 @ 15:09:46
URL: http://floppstar.blogg.se/
Postat av: Snusan

Den bara dog utanför Ica Maxi. Trist....och din polare vill inte ge mig en ny fast han har massor :-)

2008-08-15 @ 17:26:53
Postat av: Superman

Ja jag vet han är en riktigt mup. Kunde köpt in lite mer kvalitets produkter kan jag tycka.

2008-08-17 @ 15:14:03
URL: http://www.superman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0