Ressugen!

Drömma kan man alltid. Nu har vi drömt oss bort till Karibien en stund. Kollat runt på alla fina bilder med azurblått hav och kritvita sandstränder. "Pågen" tycker att vi ska satsa på en långresa till våren. Visst det hade varit underbart men hur låter man bli att kissa på 12-13 timmar. Har nämligen lite problem med flygplanstoaletter och är inte heller så road av att tillbringa så lång tid nertryckt i en flygplansförtölj. Men det är säkert värt besväret. Har även kollat på kryssningsresor från Miami och ut i Karibiens övärld. Planen är förlovning på någon romantisk strand i solnedgången. (så Morgan nu vet du det). Förmodligen slutar det med någon Kanarieö för något mer arabland blir det icke. Finns säkert stränder och solnedgångar där med.










Men just nu är det gråtrist och höstlikt ute. Vad hände med solen och värmen? Förhoppningsvis är det övergående för sommaren kan inte vara slut redan. Jag har inte ens hunnit banta. Blir nog ändring på det i september när vi skall utrustas med stegräknare på jobb och förväntas promenera till Stockholm på 10 veckor. Men man kan väl banta inför julen likabra som inför sommaren. Fast tror inte jag hinner det heller. Får be Morgan vara hare på mina promenader.

Kommentarer
Postat av: Morgan Wallén

Okej då får jag spela in en sång till er har tvärr inte möjlighet att följa med :-( Men jag är helt otroligt glad för er skull :-)

2008-08-06 @ 09:53:58
URL: http://floppstar.blogg.se/
Postat av: Morgan Wallén

Fan jag kan ju sjunga på bröllopet istället.

2008-08-06 @ 09:57:52
URL: http://floppstar.blogg.se/
Postat av: fruwallen

Hejsan Morgans fru här-kul med förlovning-jag lovar hålla min pinsamma och smått störiga man borta från er så ni kan få lite lugn och ro :-)

/Louise Wallén

2008-08-07 @ 19:02:38
URL: http://floppstar.blogg.se/
Postat av: Morgan Wallén

Jag har tittat på lite låtar nu, och det kanske skulle funka med Främling, leende guld bruna ögon, O helga natt, 4 sekunder eller internationalen. Vad tycks ?

2008-08-08 @ 10:54:53
URL: http://floppstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0