Fredag igen!

Så var den här igen......den så efterlängtade fredagen. Känns som man längtar livet ur sig. Men håll med om att fredagen är den bästa dagen i veckan. Ser fram emot en lång skön sovmorgon imorgon. Bara ta det lungt på dagen. På kvällen är det grillfest i  Lomma..hoppas på fint väder. Nu ska bara dagen på jobb gå riktigt fort. Längtar hem redan är grymt trött idag. Blev en stimmig kväll igår med storhandling och kaffegäster.

Köpte en present till min "påg" igår. En GPS. - Men varför undrade han? För att du är du. För att du alltid finns där. För att du alltid är snäll och omtänksam. Helt enkelt för att du är det bästa jag har. Löööööööv you. Och så slipper jag vara kartläsare...texten är jue så grymt liten på kartorna nu förtiden. För jag har jue inte fått nedsatt syn. Är fortfarande 25 med ögon som en falk. Eller hur?

Ha en trevlig helg alla!


      Första testrundan med nya GPS ´en.

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅÅ du e så snäll snusan!!

2008-08-08 @ 09:30:32
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/
Postat av: Morgan Wallén

verkar inte som gps funka så bra eller ?

Om den funkat borde du hitta tillbaka till bloggen och berätta om helgens bravader.

2008-08-12 @ 10:31:51
URL: http://floppstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0